De ce îmi place Bucureștiul ?

  • pentru plimbarea pe jos de la Piața Victoriei până la Splaiul Unirii pe Calea Victoriei
  • pentru Grădina Japoneză din Parcul Herăstrău
  • pentru Parcul Cișmigiu, locul cu cele mai multe amintiri din București
  • pentru plimbările cu troleul și poveștile auzite
  • pentru anticariatele din zona Universitate
  • pentru ceaiul cu ghimbir de la Cafe Verona
  • pentru Grădina OAR și limonadele de acolo
  • pentru Thomas Antiques și amintirile de acolo
  • pentru străduțele din spatele Bulevardului Magheru
  • pentru Cinema Scala
  • pentru MNAC și cafeneaua cu panoramă hidoasă
  • pentru serile din El Comandante
  • pentru târgurile de prin oraș
  • pentru cumpărăturile la Piața Obor, unde timpul a stat în loc
  • pentru berea băută cu tot felul de prieteni cunoscuți în locuri și situații foarte dragi mie
  • pentru cele 2500 de cafenele/baruri/restaurante care sunt uneori prea mici
  • pentru zgomotul orașului
  • pentru Spitalul Colțea, în fața căruia mă opresc de fiecare dată să îi admir arhitectura
  • pentru milioanele de magazine de haine
  • pentru pantofii colorați din vitrinele magazinelor
  • pentru mirosul de covrigi la fiecare colț de stradă
  • pentru BCU și lumina naturală de acolo
  • pentru că taxiul e chiar ieftin
  • pentru evenimentele culturale care au loc în cele mai neconveționale locuri
  • pentru că l-am ascultat pe Alexandru Tomescu în Pasajul Universității
  • pentru că Muzeul George Enescu are o sonoritate aparte
  • pentru că Starbucks este tot ceea ce am nevoie atunci când îmi trebuie un restart
  • pentru că Leonidas îmi alintă papilele gustative cu cele mai bune bomboane de ciocolată
  • pentru că există Ikea cu hot-dog-ul la un leu, salata de creveți și pepsi la refill
  • pentru lansările de carte
  • pentru cantina de la Leu, cea mai bună mâncare din București
  • pentru spectacolele de teatru.

Este un short-list, perfect editabil în timp. Este, de altfel, Bucureștiul meu.

În loc de încheiere, vă spun că Bucureștiul m-a făcut să zâmbesc și astăzi.