Cred că toată lumea din online și offline știe că în acest weekend este Noaptea Muzeelor. Am scris despre programul lor aici.

Eu îmi doresc să ajung la Muzeul Țăranului Român, mai exact la Noul Cinematograf al Regizorului Român, să văd Visul lui Adalbert de Gabriel Achim. Filmul se poate viziona de la ora 17.00, 19.00 sau 21.00.

Anul acesta, nu voi mai bea un ceai pe terasa MNAC. Nu mai am răbdare să stau la coadă câteva zeci de minute. Și oricum, locația îmi trezește o senzație ciudată pentru că am invitat pe cineva la o plimbare prin muzeu și la un ceai pe terasă și am fost refuzată. De aceea,  după film, voi merge la Fundaţia Löwendal. Vreau să văd Dear Esther – produs într-un studio de creaţie independent din Brighton-UK, specializat în jocuri la persoana întâi, numit thechineseroom. Interesant, nu-i așa ?

Și poate, dacă voi mai fi în stare,voi face o oprire și la Muzeul George Enescu. Muzica clasică mă liniștește și mă inspiră, deopotrivă.

În loc de încheiere, vă spun că Bucureștiul m-a făcut să zâmbesc și astăzi.