Cu siguranţă v-aţi întâlnit şi voi pe stradă cu diferite cupluri care v-au atras atenţia.  În ultima săptămână, am observat însă următoarele:

Cuplul 1 

Locaţie: tramvai

Vârsta: 25-28 ani

El: Te rog să nu te mai scobeşti în nas. O să ţi se facă mare cât un borcan.

Ea: Dar dacă n-am şerveţel…

El: Trage-l atunci.

Ea: (…)

El: Cred că ar trebui să te vopseşti. Ţi-a crescut părul la rădăcini şi se vede urât.

Ea: Nu m-am  uitat în oglindă prea atent.

Se ridică şi până la următoarea staţie a tramvaiului, se sărută zgomotos pe trepte. El îi spune un “te iubesc”. Ea îi răspunde “eu şi mai mult”.

Reacţia mea: pokerface.

Cuplul 2

Locaţie: o grădină de vară

Vârsta: 30-32 ani

Ea ajunge prima, comandă limonadă, antreuri şi îi spune chelneriţei că atunci când partenerul ei va veni, vor comanda şi mâncarea.

După 15 minute, chelneriţa o întreabă dacă să aducă antreurile. Ea refuză, mai aşteaptă puţin.

După 25 de minute, aceeaşi scenă. Ea în continuare refuză.

După 40 de minute, mă duc la baie şi chelneriţele discută la bar despre penibilitatea situaţiei. Se puneau pariuri că el nu va veni. Mă întorc la masă şi îi sună telefonul. La capătul celălalt al firului este el, care îi spune ce ar vrea să mănânce. Ea radiază.

După o oră, eu cer nota, ea în continuare aşteaptă cu mâncarea comandată şi pentru el pe masă. După o oră şi un sfert, o văd într-o farmacie roşie la faţă, gesticulând puternic.

Cuplul 3

Locaţie: magazin de haine, cabina de probă

Vârsta: 28-30 ani

El: Nu îţi vine bine culoarea asta. Nici rochia asta. Asta e prea scurtă. Stă pe tine ca pe gard. Asta-i acceptabilă.

Ea: Adu-mi te rog mărimea 42, asta mi-e cam fixă.

El: Normal. Te-ai făcut cât o vacă şi nu mai vrei să slăbeşti deloc.

Ea trage perdeaua.

El mă complimentează pentru alegerea rochiei. Eu îi mulţumesc.

Cuplul 4

Locaţie: fast-food

Vârsta: 23-25 ani

Ea: Nu ştiu ce să mănânc.

El: Atunci nu mânca.

Ea: Dar totuşi mi-e foame.

El: Atunci alege-ţi ceva.

Ea: Nu ştiu ce să aleg.

El: Mi-ai spus deja asta. Alege dracului ceva din lista asta.

Ea: Dacă vorbeşti aşa cu mine, n-o să mai mănânc nimic.

El: Ce bine, şi aşa nu aveam prea mulţi bani la mine.

Cuplul 5

Locaţie: parc

Vârsta: 20-22 ani

El: Sunt atât de fericit acum cu tine.

Ea butona telefonul.

El: Şi apusul ăsta de soare este incredibil.

Ea în continuare butona telefonul.

El: De când suntem împreună, viaţa mea s-a schimbat.

Ea: George m-a invitat la el, mergi şi tu sau merg singură ?

Cuplul 6

Locaţie: metrou

Vârsta: 23-25 ani

Ea vorbeşte la telefon cu prietena ei: “M-a bătut aseară, dar nu mi-a mai dat peste faţă că i-am zic că mă învineţesc şi trece greu. Aşa că acum am vânătăi numai pe picioare, şi nu se văd că oricum o să port blugi pentru că plouă afară zilele astea. Apoi mă duc la solar şi n-o să se mai vadă.”

Mi-ar plăcea să aud numai poveşti ca a părinţilor Andreei. Şi numai cupluri fericite. Şi numai zâmbete şi râsete din şi cu suflet. Însă realitate-ai alta. Ce-i dragostea ? Nu ştiu şi în condiţiile de faţă, nici nu mă interesează.