Pentru o introducere în subiectul Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012, vă rog să citiți aici. Este un întreg articol scris tot de mine și simt că mă repet. Lucru care nu-mi place.

15 iunie. Sala Palatului. Noaptea Devoratorilor de Publicitate. 

Prima impresie, încă de la intrare, un eveniment smart-casual pentru oamenii cool și nonconformiști. Foarte multe persoane cu aparate profesioniste, camere video, oamenii din spatele campaniilor publicitare.

Sala Palatului. Nu am fost niciodată la un spectacol organizat aici și nu aveam nicio așteptare setată. Însă am rămas plăcut impresionată de cât de bine se vede de sus scena. La minusuri, căldura aproape insuportabilă, scaunele cu tapiserie veche și îmbâcsită, rândurile foarte înguste. De unde am tras concluzia că oamenii în Golden Age erau mai slabi și mai scunzi.

Așadar, despre NDDP:

  • Spectacolul propriu-zis a început cu 45 de minute întârziere, iar în deschidere a cântat Smiley. Se pare că Smiley este un cântăreț foarte la modă, însă neapreciat la justa sa valoare de publicul NDDP. De ce ? Păi băiatul ne tot ruga să ridicăm mâinile în aer, până când singur și-a dat seama că publicul nu-i amator de așa ceva. Și a trântit o super replică: „Sunteți cumva ciungi și nu mi-am dat eu seama ?!?”. *pokerface*
  • Din păcate, nu-i știu discografia acestui domn, însă am tot citit în presă că săptămâna trecută s-a despărțit de prietena lui. Cea de vreo 5 ani., despre care  a scris inclusiv mediafax.ro. Melodiile lui sunt cam de dragoste nebună și amor turbat și parcă îl simțeam un pic trist când le spunea cu decepția în amor.
  • Jean Marie Boursicot a prezentat apoi despre evenimentul NDDP. Am citit pe blogul lui Hari Popescu că este același discurs în fiecare an și în fiecare țară, lucru care m-a dezamăgit. Mă așteptam la ceva special, mai out of the box.

Reclama din deschidere a fost cea de la Iqads.

Ce a urmat ? În ordinea notițelor mele haotice, următoarele:

  • 50 de ani de WWF.
  • Dave’s Gym – o reclamă care a animat publicul mai ceva ca reprezentația lui Smiley de pe scenă
  • Glenfield – un brand interesant de fashion și o idee creativă.
  • Armani Jeans – un brand care nu mai are nevoie de nicio descriere.
  • Lotto – o reclamă emoționantă.
  • Ikea – brandul de mobilă inteligentă
  • Dior – luxul franțuzesc.
  • Lurpak – de senzație.
  • Israel – despre brandul de țară
  • Chanel – o altfel de prezentare
  • Juliette Has a Gun Perfumery – fără cuvinte.
  • YDA: Drama, drama, drama.
  • Korona Chocolate – ce poate face o ciocolată buună.
  • Hilarious spoof commercial (Old Spice) for the bestselling Dutch iPhone app SexTrack featuring Playboy Playmate – de văzut până la final
  • Aussiebum Australia: motivul pentru care am plecat acasă.