O cunosc pe Diana-Florina Cosmin din paginile revistei Forbes România. Mai exact, din suplimentul de Forbes Life, a cărui redactor-șef este.

Recent, Diana-Florina Cosmin a publicat o carte, ”Poveștile unei inimi.Lecții de viață și de iubire pentru fetele single.” . Interesant titlu, un pic cam siropos pentru mine, cel puțin. Cartea o aveam acasă pentru că prietena mea a fost la lansare. Și abia acum câteva zile am decis să o răsfoiesc. Ce am descoperit ? Vă povestește chiar autoarea aici.

Lucrurile pe care le lăsăm în urmă nu le lăsăm, de fapt, în grija nimănui. Le lăsăm, cel mult, unul în grija celuilalt și, poate, în seama celui căruia-i pasă măcar cu o secundă mai mult. În cea mai mare parte a timpului, însă, nu e nimeni acolo să aerisească încăperile în care nu mai stăm, să ude florile pe care nu le mai privim și să se îngrijească de iubirile cărora le-am dat cu piciorul.

 

Frumos este puțin spus. Am citit toată cartea, într-o după-amiază ploioasă, la o ceașcă de ceai cald. Am făcut câteva însemnări pentru mine și pentru ceea ce aș vrea să devin, la un moment dat. Mulțumesc !