Târg de carte, mâncare libaneză, film românesc, ceainărie cu povești, plimbare printr-o galerie de artă, festival de dulciuri, toate asezonate cu prieteni dragi și vreme bună.

It started Friday, când am fost la Gaudeamus. Oferta de carte mi s-a părut mai săracă ca de obicei, am plecat doar cu o carte a lui Octavian Paler. Apoi, m-am înfruptat cu delicii libaneze la Ali Baba. Servirea cam proastă, organizarea și mai proastă, dar mâncarea … divină.

Saturday was for guilty pleasures: până la prânz am citit Un an în Provence, a lui Peter Mayle. O recomand cu căldură gurmanzilor și iubitorilor de călătorii. Eu n-am putut lăsa cartea din mână până n-am finalizat-o. O recenzie interesantă găsiți aici. Apoi, am plecat să fac piața, cu gândul la acele mici piețe provensale descrise în carte – lucrurile mici aduc bucurii mari, exact așa m-am simțit. Seara am rezervat-o prietenelor, vizionând O lună în Thailanda, un film românesc a cărui regizor promite, conform recenziilor. N-am fost deloc impresionată să văd că și bărbații trec prin crize existențiale. Noaptea am petrecut-o la Camera din față, o cafenea/ceainărie magică. Pare veche, deși e recent deschisă, personalul este EXTRAORDINAR de amabil, meniul îți spune povești, iar delicatesele … sunt pe alese. Recomand, și eu și prietenele mele, Winter Dream: cremos și cu ceva alcool, suficient cât să anime conversațiile.

Sunday, I re-discovered MNAR. Mitul național, o colecție care trebuie văzută. O incursiune vizuală în istoria secolului XIX. Recomand un răgaz în fața Carului cu boi a lui Nicolae Grigorescu. There is something magic. Iar ziua s-a încheiat la SweetFest, ascultându-l pe domnul Florescu cum explica, în italiană, câteva secrete despre cafeaua sa. Magic.

Weekendul vostru ?