O sticlă de bere Beck’s de patru metri înălțime la fântâna de la Universitate, kilometrul 0 al Bucureștiului, un ecran în interiorul sticlei prin care privești și vezi cladirile din București însuflețite cu personaje fantastice, create de artiști români consacrați, animații augmented reality, toate sunt elementele primului proiect de augmented street art din România, realizat de realizat de agenția de creație Lowe&Partners si  agenția de mobile marketing MobileWorks.Augmented Street Art2

Proiectul face parte din campania dezvoltată pentru Beck’s “Vezi dincolo de etichetă”. Campania “Vezi dincolo de etichetă” a presupus lansarea unui concurs național de creație de etichete pentru sticlele de bere Beck’s, stimulând și încurajând orice formă de creație – desen, pictură, fotografie sau grafică, în spiritul noncorformist și original al brandului. Românii au fost invitați să creeze noua etichetă Beck’s, iar cei patru câștigători ai concursului își vor vedea creația pe sticlele Beck’s, ce vor apărea pe piață în vara acestui an.

Personajele suprarealiste virtuale au fost create de patru artiști români, Noper, Ghica Popa, Black Moon si Pisica Patrată, si au fost aduse la viață de echipa MobileWorks, prin augmented reality, în fața oricui experimentează lumea de dincolo de eticheta giganticei sticle Beck’s.