Am citit la Alexandra Pasca, un artist plastic deosebit care a contribuit la fericirea mea acum cateva luni ajutandu-ma sa fac un cadou special cuiva drag, ca oamenii fericiti nu sunt interesanti.

Well, all the contrary.

Consider o provocare ca in fiecare zi sa-mi gasesc un motiv de fericire. Provocarile te fac cel putin interesant. Ma tin de schema asta auto-motivationala de vreo trei luni, si functioneaza. Din fericire, am niste prieteni minunati langa mine care ajuta foarte mult in dobandirea fericirii.

De exemplu, luni a fost o zi fericita, desi am primit niste vesti foarte proaste legate de starea mea de sanatate. Stiam ca Parcul Cismigiu ma face fericita, insa atunci aveam nevoie de mai mult. Asa ca am insistat sa ma intalnesc cu cineva drag, cu o poveste interesanta. Provocarea a fost sa ma remontez asap, cu ajutorul lui. Si am reusit. Unii oameni iti dau energie, cand altii o iau de la tine.  Am mai reusit sa lucrez productiv dupa respectiva intalnire inca patru ore. A functionat.

Marti m-am trezit cu o notificare de la un alt prieten drag, care mi-a multumit pentru recomandarea de carte. Mi-a facut ziua mai fericita, insa in scurt timp m-a demontat un vampir de energie. Provocarea a fost sa trec mai repede de starea in care intrasem, fara voia mea. Din pacate, n-am reusit. DA, RECUNOSC CA AM FOST UN OM NEINTERESANT.

Miercuri m-am bucurat de tort. Si apoi de o convorbire telefonica, si apoi de doua ore la coafor si apoi de finalizarea unor actiuni. Provocarea a fost ca trebuie sa cer ajutor si am facut asta. Imediat, am primit si rasplata.

Astazi e o zi buna. Am primit mai multe colete la birou si toate aveau in continut “Draga Oana”. M-am simtit draga si am zambit mult. Provocarea este ca pana la sfarsitul zilei sa ma mentin draga, macar pentru mine.

fericire