Căci eu intens. Și intensitatea trăirilor mele se manifestă prin productivitate spre zero, gânduri multe și day dreaming. Mai mult decât atât, universul îmi transmite și el mesaje, la rându-i. Vă mai povesteam aici.

Am găsit prin casă un Formula As recent și am recitit următoarele:

În­dră­gostirea vine peste tine pe ne­simţite, ca lumina unei dimineţi de vară, nici nu o simţi cum creş­te şi te pomeneşti prins în ochiul unui reflector de care nu mai poţi fugi – e mai fierbinte şi mai feroce ca soarele, poartă în ea bucuria cum poartă clopotul în bronzul lui dan­gătul care ne trimite în luptă sau în rugăciune. În­dră­gostirea creează. (Nora Iuga)

Când te îndră­gos­teşti, dispare instinc­tul au­to­con­ser­vării: de­vii imprudent cu viaţa ta, eşti ca­pabil să lupţi în duel, în turnir, să cânţi sub balcoane, re­fuzi mâncarea şi, conform nor­melor unui vechi tra­tat medieval, eşti foarte palid şi în­cer­cănat. Un poet spu­nea cândva că “a te în­dră­gosti înseamnă a fi nea­tent”, iar replica mea a fost: “a te în­drăgosti e ca şi cum ai spiona un în­ger”. (Traian T. Coşovei)

Trec prin senzațiile descrise de cei doi. Descopăr oameni și locuri. Descopăr că îmi place să urmăresc mimica feței și a corpului celui de lângă mine când merg la cinema. Descopăr că oamenii zâmbesc când rezonează cu unele replici de film. Descopăr că simt nevoia să-mi sprijin capul pe umărul cuiva când mă impresionează o scenă. Descopăr secrete ale Bucureștiului. Descopăr că mai există pasiune. Descopăr că îmi place răsfățul foarte dulce. Descopăr că unele aspecte fizice mă atrag foarte tare. Descopăr că jocurile de cuvinte te transformă din jucător în privitor din tribună. Descopăr că sinceritatea nu e bună. Descopăr că am tot felul de stări similare cu cele care indică îndrăgostirea, dar simt că nu e ceea ce ar trebui să fie.

Așadar, tu cum simți?

2012_07_beautiful-tumblr-photos-314019-476017-475-317