… sau cum să te îndrăgostești iremediabil de Piazzolla. Mi s-a întâmplat exact anul trecut pe vremea asta. Eram într-unul din birourile Universității de Muzică din București, la un interviu cu Dan Dediu, despre opera „O scrisoare pierdută”. Materialul a apărut aici.

După discuția cu maestrul, am plecat alt om. Un om însetat de cunoaștere – mi-a dat atâtea informații noi încât nu știam cum să ajung mai repede la un calculator să deslușesc tainele. Și astfel …

… l-am descoperit pe Astor Piazzolla. M-am îndrăgostit iremediabil. Atâta pasiune muzicală care să-mi facă corpul să vibreze n-am mai întâlnit de ceva vreme.

O monstră …

Probabil că iubitorii de tango știu exact despre ce vorbesc eu. Însă pentru necunoscători, așa cum eram și eu, Astor Piazzolla este cel care a inventat ceea ce astăzi numim tango nuevo.

P.S: nu-i deloc întâmplătoare alegerea videoului sub bagheta lui Daniel Barenboim. La un moment dat, poate o să povestesc cum a fost întâlnirea cu el. Până atunci, ne bucurăm de Piazzolla.

tango

Tango Classes