Nu cunosteam in existenta noastra decat un anotimp: tineretea eterna.

La aniversarea trecuta, am primit cadou “Paradoxul iubirii”. Desi a trecut mai mult de un an, n-am reusit s-o termin. Fiecare fraza ma intriga si ma rascoleste, obligandu-ma sa ma gandesc la mine, lucru care nu-mi face neaparat placere.

Tineretea eterna este … Exact la ce ma gandesc de fiecare data cand sunt eu cea care face primul pas, depasesc propriile limite, ies din zona mea de confort, ma las dusa de val, traiesc intens pana la epuizare un sentiment. Insa mai mult decat atat, tineretea eterna este exact ceea ce este prezentat in aceasta schita:

libraria humanitas cimigiu

Primavara trecuta, m-am indragostit la prima vedere de un tip care citea o carte la Libraria Humanitas Cismigiu. Scurt, intens, out of control. Pentru ca relatia noastra s-a consumat in jurul datei lui de nastere, i-am facut cadou imaginea de mai sus, in format inramat si mai mare, cadou care avea si un mesaj, mult prea siropos pentru situatia data. Din fericire, a fost expediat doar tabloul, fara siroposenie.

Dupa ce relatia s-a consumat si s-a incheiat, imi doream tabloul inapoi pentru ca as vrea sa ajung batrana, aproape senila, si sa am in casa tabloul respectiv, iar nepotii sa ma intrebe povestea lui. Sa le zic ca bunica lor s-a indragostit subit de un tanar intr-o librarie, ca a mobilizat una dintre cele mai bune prietene pentru ca magia sa se intample, ca mi-am pierdut capul, simturile si ratiunea pentru o luna, ca un artist minunat a crezut in povestea mea de dragoste si a reprodus exact ce am simtit, ca Libraria Humanitas Cismigiu o sa fie mereu un loc special pentru mine, ca dragostea la prima vedere exista. Si se poate consuma putin si intens, pentru ca asta inseamna printre altele tineretea.

Multumesc, Bruckner, pentru lectia de autocunoastere. Nu o sa cer tabloul inapoi, o sa inramez poza. Sau poate o s-o rog pe artista sa il mai deseneze inca o data.

Cred ca tineretea eterna inseamna sa iti amintesti EXCLUSIV de lucrurile frumoase care ti s-au intamplat. Sa pastrezi amintirile oamenilor care la un moment dat te-au facut fericit. Sau macar ti-au “plantat” un zambet sincer.