Sunt foarte sigura de faptul ca cei mai fericiti copii sunt cei care au crescut si cu bunici, indiferent daca intr-o casa saracacioasa la tara sau intr-un apartament de bloc intr-un oras aglomerat. Bunicii sunt cam cel mai bun lucru pe care un copil poate sa-l aiba. Cel putin in viziunea mea.

Pregatesc un material despre cadourile extravagante care s-au cumparat in perioada 1-8 martie, asa ca am cerut informatii de la mai multe companii. Mare mi-a fost mirarea cand printre raspunsuri, am aflat povestea unui bunic.

“Desi nu este neaparat pentru 1-8 martie, dar este tot de inceput de primavara si este deja o traditie pentru noi (si intra si la categoria extravagant) – avem un bunic ce revine pentru a 4-a oara la noi pentru a-i realiza impreuna cadoul aniversar al nepoatei sale: in fiecare an un pandant cu fotogravura dupa o imagine a fetitei”, Irina Enea, MyPrecious Buzztard.

Citind aceste randuri, am simtit cum zambesc din interior in exterior. Si da, mi-e putin dor de bunicul meu.

waiting