Majoritatea prietenilor mei o cunosc pe mama. Dacă nu și în realitate, sigur au mâncat cel puțin o dată ceva gătit de ea. Mai devreme, vorbesc cu ea la telefon și îi spun că cel mai probabil zborul are întârziere pentru că nicio altă aeronavă nu a plecat la timp de când stau eu în sala de așteptare. Maică-mea se cam panichează, o las să zică diverse când aud în spatele meu: “hai să mai luăm încă un cârnat că ăștia ne mai țin aici”. Mama aude și mă întreabă dacă am mâncat ceva azi. Apoi continuă cu panica și îmi explică că poate e vreo criză în Germania și de aia nu pleacă nimic la timp din aeroportul ăsta. Apoi îmi spune că poate ar trebui și eu să mănânc un cârnat. Apoi concluzionează că ar fi mai bine să vină să mă ia de la aeroport la noapte și să-mi aducă și ceva de mâncare, căci “sigur n-am să mănânc nimic din aeroport, sigur n-am prea mâncat săptămâna asta și sigur o să-mi fie foame”. Mama🙂

Air Berlin

Air Berlin